----- Original Message -----
From: "na mi" <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, August 24, 2004 12:28 PM
Subject: [Internauta]  Què cal tenir en compte en comprar un pis de 2a mà?

 Hola,
 sempre he viscut de lloguer i des de fa un temps estic
 mirant pisos per comprar, però és clar, un pis no és
 com comprar-se unes sabates i una cosa que estaré 30
 anys pagant vull estar segura de que estic triant bé.
 Quan t'ensenyen un pis, en què m'he de fixar, a part
 de si m'agrada o no, la zona, si té llum, etc.. quines
 són les coses importants a tenir en compte? Per no
 tenir desprès sorpreses desagradables... Em refereixo
 al que no es veu a simple vista.
 I fins a quina edat un pis es considera semi-nou?

 Moltes gràcies, qualsevol consell serà molt ben rebut.
 Sílvia

Pots comprovar i demanar d'entrada el següent:

  - Demanar les escriptures al Registre de la Propietat.

  - Que no tingui càrregues hipotecàries.

  - Que no tingui càrrecs pendents de subministraments, Despeses de la Comunitat i
els IBI s pendents de pagar.

  - Saber ¿de quin any és?, que no estigui afectat de luminosi

  - Que no tingui humitats.

  - Mirar que no calguí fer una reforme enorme.

Vigilar que abans de la data de compra tot això estigui pagat.

Quan un pis es considera semi-nou segons l'edat?

Crec que semi-nous són els pisos que tenen + o - 10 o 15 anys.

Sort,

Guadiana Jones

Sign-up for FREE email @ http://www.fadmail.com