From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, August 30, 2004 11:29 PM
Subject: Un internauta amb problemes (Josep Mª Puig)

El cas és que els missatges que envio a la llista em són retornats pel meu
servidor de correu. Recordo que a un llistaire li va succeir el mateix, i a
més a més, tenía el mateix servidor que jo, ya.com.

A la llista li van proposar la solució, però no he estat capaç de trobar-la
(he mirat des del mes de maig).

Series tan amable de traslladar el meu problema a la llista? Com la puc
seguir per web podré llegir la solució que ara no trobo.

Ja em faràs saber si m'aprofito d'una confiança "virtual" mal entesa, però
per si no fos així, t'adjunto la resposta del meu servidor a l'enviament del
missatge.

Salutacions.

This message was created automatically by mail delivery software. A message
that you sent could not be delivered to all of its recipients.The following
address(es) failed:

Este mensaje fue creado automaticamente por el gestor de correono pudo ser
entregado a uno o varios de los destinatarios.
La(s) siguiente(s) direccion(es) fueron rechazadas:

[EMAIL PROTECTED]
SMTP error from remote mailer after MAIL FROM::
host mail-mxpri.jjserveis.com [62.15.149.211]:
550 5.7.1 Blocked by http://www.stearns.org/sa-blacklist/

------ This is a copy of the message, including all the headers. ------
------ A continuacion adjuntamos copia del mensaje, incluyendo las
cabeceras. ------