Hola Mercè.

> em penso, si no vaig equivocada (perquè no hi entenc massa), que en
> aquest cas el servidor del Joan Jofra (mail-mxpri.jjserveis.com) la
> única cosa que fa és dir que el teu servidor de correu està en una
> llista (Blocked by http://www.stearns.org/sa-blacklist/). Crec que el
> que has de fer és queixar-te a ya.com ja que ells i només ells poden fer
> que el seu servidor es tregui d'aquesta llista.

Això ja m'ho començo a creure... el servidor d'en jofra busca a
la llista on hi ha ya.com com a spamer...
No és el mateix que dir que el servidor de ya.com em retorna
el missatge.... ja que els altres surten bé...

Hi deuen haber dues sol·lucions.... Trucar a ya.com per que els
borrin de la llista (i passaran de tot).... o que el servidor d'en jofra
no miri a la llista.

> Si no és així, ja m'ho direu.

Jo tampoc ho se... a veure que diuen els que en saben més.

> Mercè ;)

Adéu