On Wed, 1 Sep 2004 19:33:28 +0200, joan jofra wrote:
> malauradament el volum d'spam és tan gran que he hagut de restringir al
> màxim el sistema i cercar les solucions que permetien evitar l'spam,
> penseu que el servidor ja no deixa entrar de l'ordre de 2000 mails
> diaris i n'elimina uns altres 2500 una vegada rebuts

Has provat estar un parell de dies sense els RBL i mirar la
diferència?  Jo els vaig treure després de veure que gairebé era
insignificant i no pagava la pena, més calia evitar això ...

> com algú deia, molts innocents paguen per uns quants poca vergonyes

... per això vaig dir la frase.

De totes formes, el debat de RBL-sí vs RBL-no està massa vist i tot
dit.  Que si els vols usar, tot el dret del món, tu :)

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.