> Coi, doncs tu ens escrius des d'un de gmail. Quina ironia.
Si, però no m'esquinço les vestidures quan algú es ven al diable per
simple comoditat.

> un webmail no dóna res. Es un lloc que l'utilitzo per a que em guardi el
> correu, el pugui veure i en pugui enviar.
> Si parlessim de dones seria una altra cosa.

Amb un webmail has firmat un contracte només començar, i amb una dona
no ho fas fins que t'hi cases :-D

> tots els meus correus-e són personals.

ah, afortunat tu que no has d'escriure mails de feina....

> com quasi bé tots. pq sigui linux no vol dir que sigui lliure. ni pq
> sigui windosero hagi de ser de pagament.

si, però jo no "ataco" als que també utilitzen programes que els hi
limiten la llibertat de copia.

> ostres, que guai.. no ho fan tots? però almenys aquest et mostra
> publicitat que potser t'interessa, però la veritat és tant discret que
> ni m'entero.

i la target caprabo em regala punts per saber que compro... cadascu
sap al preu que vol vendre la seva privacitat, i em pensava que per en
Benjami la seva privacitat no tenia preu.
Ara ha dit que el gmail no el fa servir per coses personals, així que
no li deu fer res...

> Aquí, no. Ja hi ha programetes que t'el passen a Pop3.

que hi hagi programes que facin certes coses no vol dir que siguin
legals, i en Benjami ens ho recorda tot sovint.
En aquests cas, aquests programes incompleixen clarament el contracte
que firmes amb gmail.

> Tranqui, ara és beta. Quan estigui on-line de veritat estarà amb els
> mateixos llenguatges que el google.

però no me'l podré traduir al que jo vulgui, estaré obligat al que
ells m'ofereixin.

> Jo crec que és una bona eina, i per ara prefereixo confiar en google que
> no en microsoft.

i jo també, pero google no és la germaneta de la caritat tampoc, és
una empresa que vol guanyar pasta.

> Sempre he utilitzat netscape, mai outlook. I ara mozilla, o firefox.

ja en som dos (bé outlook si que el vaig fer servir un temps, però ja
està oblidat)

> però crec que google serà en el futur una bona competidora de microsoft.
> Potser m'equivoco, però alguna cosa ha de sortir per parar-li els peus
> al billi puertas.

esperem-ho :)

> tota competència la veig bé.

si, i el curios del cas és que els estats persegueixen qualsevol
monopoli (gas, benzina....) però en canvi el de sistemes operatius
ningú diu ni piu....

> salut!
i peles :-)

* Ermengol *