On Thu, 3 Mar 2005 15:22:36 +0100, Benjamí Villoslada
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> El Dijous 03 Març 2005 12:51, Ermengol Bota va escriure:
>
> A l'anglès sí.
>
> Passa que la nostra democràcia...

pot ser, pot ser, però m'agradaria més que enlloc d'insinuar per
presionar, que ho denunciin directament.

Crec que per cridar i difamar ja hi ha la tertulia de la tarda a la tele :)

I si no estava disposat a aixecar la tapa, doncs que hagués callat, i
assumit el que l'hi tocava.

Però vaja, el més trist de tot plegat, és que de lo enmerdats que
suposo que estan tots ningú s'atreveix a dir-ho en veu alta.

--
* Ermengol *