Gràcies Toni .... un dia vagi per allí pregunto ... es el que buscava.

----- Original Message ----- From: "Toni Dalmau" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Saturday, April 23, 2005 2:14 PM
Subject: Re: [Internauta] Enquardernar llibre

En/na Pere Castells ha escrit:
Holes:

Tinc a les meves mans un llibre del any 1913 .. de fet es una recopilació enquadernada d'un revista publicada de l'època, es diu "Mundo Grafico" (algo així com la revista El Temps, recopilació de tot un any i en forma de llibre)

Busco algun lloc de confiança que me'l pugui tornar enquadernar ...

Hola!

En el monestir de Solius, a Santa Cristina d'Aro, ho feien això d'enquadernar artesanalment. Anys enrere jo hi havia portat alguna cosa. Calia tenir paciència (anaven al seu ritme) però el resultat era bo. Suposo que ara ho continuen fent...

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents