GrÓcies Toni .... un dia vagi per allÝ pregunto ... es el que buscava.

----- Original Message ----- From: "Toni Dalmau" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Saturday, April 23, 2005 2:14 PM
Subject: Re: [Internauta] Enquardernar llibre

En/na Pere Castells ha escrit:
Holes:

Tinc a les meves mans un llibre del any 1913 .. de fet es una recopilaciˇ enquadernada d'un revista publicada de l'Ŕpoca, es diu "Mundo Grafico" (algo aixÝ com la revista El Temps, recopilaciˇ de tot un any i en forma de llibre)

Busco algun lloc de confianša que me'l pugui tornar enquadernar ...

Hola!

En el monestir de Solius, a Santa Cristina d'Aro, ho feien aix˛ d'enquadernar artesanalment. Anys enrere jo hi havia portat alguna cosa. Calia tenir paciŔncia (anaven al seu ritme) per˛ el resultat era bo. Suposo que ara ho continuen fent...

Salut i bona navegaciˇ!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
NotÝcies surrealistes, ins˛lites i sorprenents