En/na Ermengol Bota ha escrit:
2005/4/22, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:> Holes:> > > M'agradaria escanejar-lo o
fotografiar-lo, som mes de 3.000 pagines però tinc por de> fer-lo malbé ... alguna idea?
No soc entés en el tema, però si vols fer això, fes-ho abansd'enquadernar .-) Pq. aplanar un
llibre pq. l'scanner el vegi bé és lamillor manera de carregar-te l'encuadernació :-)

...la venda de> bicicletes (al contat entre 198-255 pts) i, ojo al tema, venda de pistoles amb el reclam> "Extraordinaria fuerza de penetración ... en las mejores armerias" per 55 pts.

bufa... una bicicleta és entre 5 i 6 vegades més carae que una pistola....però vaja.....les pistoles més barates que he trobat (fent una cercaràpida) son entre 200 i 300 € .... jo em pensava que serien més cares.

Al mercat negre les pistoles són baratíssimes, el que surt car és la munició.
Ara, si t'ofereixen una pipa per 60 euros més val que ni la toquis, deu estar més "cremada" que l'orella del Nicki Lauda.

Albert Que