Jo n'estic fent una llista, que ja us passarà quan estigui complerta.
Per cert, molt Barcelona, no? I a fora, que no s'hi menja bà i barat?

Josep M.

----- Original Message ----- From: "Ermengol Bota" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, April 24, 2005 11:56 AM
Subject: Re: [Internauta] Llocs on menjar un bon menà per 7,5 â

Per cert, algà està recollint tots aquests restaurants en una Ãnica
llista ? trobo que seria prou Ãtil :-)
Jo l'Ãnic que connec, i que m'agradava prou Ãs l'hostal de Rita
està a AragÃ, 279 (a tocar de passeig de grÃcia)
El menà em sembla que ara està a 7.60+Âiva (cafe apart) (fa fies que
no hi vaig)
A nosaltres que voliem dinar rÃpidets ens anava molt bÃ, els cambrers
acostumen a anar bastant per feina (et treuen els plats de seguida que
son buits etc....) i el menjar no Ãs el tÃpic bistec amb patates, sinÃ
que hi acostuma a haver prou barietat i normalment, la qualitat tot i
que no Ãs espectacular, Ãs bona.
Aixà si, si hi vas a la una en punt entres tot just obren i cap
problema (tenen moooltes taules), perà si hi vas mÃs tard, cap a dos
quarts, ja et toca fer cua tot i que normalment avanÃa prou depressa.

P.D. Jo tambà surto com a agraciat en les fotos que estan circulant aquests dies sobre l'Ãltima trobada :-) que per cert, el lloc estava molt bÃ, no? no em sona que ningà l'hagi dit

--
* Ermengol *

* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *