El lloc el va recomanar en Roine ... no recordo el nom, era en un passatge del carrer Urgell .. potser? Tenia un nom semblant a Itlia? o era el nom del passatge?

Era (o es) ample i molt net .... si vols que digui la veritat ni recordo que vaig menjar . era el comenament de la meva "senilitat", tinc excusa .... cues de pansa no vaig menjar, aix segur ..

P.D.: Va, venga, que es dels que mes be va quedar ..  ;-)

P.D. Jo tamb surto com a agraciat en les fotos que estan circulant
aquests dies sobre l'ltima trobada :-) que per cert, el lloc estava
molt b, no? no em sona que ning l'hagi dit

--
* Ermengol *