De la mateixa cadena que l'Hostal de la Rita hi ha també el restaurant Cent Focs, al carrer Balmes, núm. 16 entre Gran Via i Ronda Universitat, i també el restaurant La Dolça Herminia, al carrer Magdalenes, núm. 27. Aquests dos restaurants tenen el mateix menú que l'Hostal de la Rita, i al mateix preu. Crec que són recomanables (7,6 euros + iva)

En/na Ermengol Bota ha escrit:

Per cert, algú està recollint tots aquests restaurants en una única
llista ? trobo que seria prou útil :-)
Jo l'únic que connec, i que m'agradava prou és l'hostal de Rita
està a Aragó, 279 (a tocar de passeig de gràcia) El menú em sembla que ara està a 7.60+¿iva¿ (cafe apart) (fa fies que
no hi vaig)
A nosaltres que voliem dinar ràpidets ens anava molt bé, els cambrers
acostumen a anar bastant per feina (et treuen els plats de seguida que
son buits etc....) i el menjar no és el típic bistec amb patates, sinó
que hi acostuma a haver prou barietat i normalment, la qualitat tot i
que no és espectacular, és bona.
Això si, si hi vas a la una en punt entres tot just obren i cap
problema (tenen moooltes taules), però si hi vas més tard, cap a dos
quarts, ja et toca fer cua tot i que normalment avança prou depressa.

P.D. Jo també surto com a agraciat en les fotos que estan circulant aquests dies sobre l'última trobada :-) que per cert, el lloc estava molt bé, no? no em sona que ningú l'hagi dit