Els contrastos van a gustos i la imaginació no té límits.

Ahir parlant amb l'amo de la xocolateria que ja us vaig recomanar (www.barrocco.com) em va aconsellar de tastar la xocolata amb sal i oli:
una llesqueta de pa, una presa de xocolata (no una rajola, una presa només), amanit amb sal i oli. Un toc de microones per escalfar-ho sense que arribi a fondre's del tot i voilà!
Diu que es potencien els gustos de l'oli i de la xocolata i que flipes. Ho he de provar encara.

PS.: Mentre escric això estic pensant en fer unes olives caramelitzades.
Prometo provar-ho la setmana que ve (aquesta tinc control de tensió arterial
i no fos cas...)

El més heavy que he sentit és del restaurant el carro blanc de les Borges que feia caragols garapinyats. El restaurant us el recomano, els caragols ja no els fan.

Albert Que