En/na Pere Castells ha escrit:
Osti, aquests cargols mai els havia sentit ... pots dir com eren? (no cal la recepta, entenc que es complicat) ..

Entenc garapinyats com ... ensucrats, caramelitzats?

P.D.: No seria a la gormanta?

El restaurant aquest és tot un cas.
L'amo es dedica a fer mesos monogràfics en que centra el menú degustació a un ingredient. Des de l'aperitiu fins als postres porten l'ingredient en qüestió. Que jo recordi ho ha fet amb cafè, bacallà, caragols... però fa temps que ho fa.

Com es feien els caragols garrapinyats no ho sé, com les ametlles m'imagino.

Si hi aneu i no us atreviu amb el menú del mes sempre podeu tirar de carta estàndard, absolutament recomanable també.
Així a cop de google he trobat això:

X MOSTRA GASTRONÒMICA DE LES GARRIGUES (2004)
RESTAURANT CARRO BLANC
LES BORGES BLANQUES - 973 14 21 40
Copa de cava rosat
Crema d’olives arbequines amb escuma de llet d’ametlla
Figues amb caragols i formatge
Puré de bacallà amb vel d’oli verd i pensaments
Escabetx de peix de riu amb nous i pistatxos
Vedella de Juncosa rostida amb salsa de mel i vi, naps i cols confitades
Copa de tardor garriguenca
Pa de ronyó d'oli i olives arbequines
(També hi ha menú infantil)
Preu: 36 €

A part d'això, és l'únic restaurant en que hi he vist carta d'olis (clar, tractant-se de les Borges...)

Albert Que