El Dimarts, 21 de Febrer de 2006 16:52, "Pere Castells" va escriure:
> oti, m'has fotut (tocat i enfonsat) ni idea :-)
>
> a França si que te'n porten de diferents classes, allargades, rodones, etc.
> potser hi ha mes cultura .. però aquí, ni idea com son, .... lletges? ...
> això si que ho son ...

Allargades, més abrubtes = "ostrons".  En diuen ostres franceses, "rizadas"
Són més grans.  Si tenen aigua dins, són les que més m'agraden.

Per on les obriu?  La part rodona o la punta on hi ha la frontissa,
diguéssim :)

Jo no els hi poso llimona, trobo que mata el perfum.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.