El Dimarts, 21 de Febrer de 2006 17:13, "Pere Castells" va escriure:
> Es descongelen .... s'encenen les brases ... es deixen que s'escalfin, que
> agafin la temperatura ambient, treure la fredor de la nevera ... es posen
> les graelles a força alçada del foc perquè s'escalfi el xuleton però no
> s'arribi a fer .... quant ja estant calents ..... baixes les graelles a
> l'alçada del teu gust i els fas .... estaran fets al instant, calents per
> dins, sagnats i fets per fora (marcar les graelles)

És important el cop de foc inicial, que tanqui les fibres exteriors perquè
surti el líquid i no quedin eixuts.

Sembla que sí, cal que la carn tengui dies.  Un amic amb restaurant m'explica
que és important per a rebre tantes felicitacions per la carn.  Aconseguir-ho
sense que faci cap olor desagradable és la feina.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.