Hola, la primera vegada que vaig sentir A por ellos, oé! en vaig quedar molt parada ja que jo l'únic lloc on avia sentit aquest crit era a una mani que vaig a la que estar fa uns 5 anys quan era de vacances a Euskalerria i auquest cric anava dedicat a l'erzaina el to no era el mateix. Ens varem colocar a primera fila i en Ramon fer fotos i sort de la gent que anava a la mani que el va agafar i el va apartar dent-li. -Tu que vols que l'erzina et trenqui la camara i la cara?. Vols fer fotos?. Ens van tapar i varen ens varen dir que quan s'acotessin fessim unes quates fotos, fem les fotos i ens van apartar cap el mig perquè no ens enganxés l'erzaina. eEns van dir que estavem una mica bojos. realment quan vaig sentir A por ellos, oé!, vaig pensar que era fora de lloc és un crit de guerra, de ràbia però no un crit per un "esport".
Salutacions
Rat