jo discrepe que França haja tingut sort, el partit d'ahir dels
francesos va ser molt bo, va fer que un cop més espanya es semblara al
brasil XDDDD . Se que va faltar poc per a que ni es classificara en la
primera ronda, pero no vaig vore els  partits q van jugar, i no se si
va ser de penalti o per falta injusta en el darrer minut, pero van
passar, com no podia ser d'una altra manera.

Per cert, alguns q no es mereixen passar mai (pel joc q desenvolupen)
es italia, al final van marcar un penalti en el minut 90, i va passar
a la seguent ronda, si no recorde malament. No es molt gratificant per
qui veu els seus partits, això es una opinió globalitzada... i
tanmateix ahi estan un altre cop...:( espere que algu els guanye, pq
sino, uff

apa. bon diumenge

Laura

pdta: no crec q siga bo assimilar l'odi o l'amor que es tinga respecte
a una nació, amb els criteris esportius que poden despertar. Si algu
fa el seu treball be, que més dona la rabia que ens poga fer qui li
paga? .... seria com odiar a Ronaldo per haver-se passat al Madrid(per
no parlar de Figo), son actituts en cert mode irracionals, me sembla.