To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, July 03, 2006 4:52 PM
Subject: Re: [Internauta] Lisboa i fotografies en vol (Era:Mundial 2006)

Quoting Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:

Bona tarda família:

Si, tens raó ... em van fotre "bronca" per estar escrivint a una Agenda-e .. de totes maneres es com lo de prohibir tenir connectat els mòbils en les benzineres .... no he sentit mai un accident per això ... a no ser que interferim en el mando que manipula el sortidor, altra cosa no se ... es que soc mol mal pensat i com que hi vaig sovint a fer benzina, dons mes o menys se on no tinc que posar-ne ...

Pere:

Es que podrien saltar espurnes a la conexió del equip electrònic amb la seva batería, i clar, això en una atmosfera amb vapors de combustibles, doncs...
la resta ja te la pots imaginar!

Això sí, tinc una fotografia que van fer a Cuba, amb un "col·lega"(1)
fumant-se un havà mentres mirava el nivell d'un dels dipòsits de la benzinera allà a on estavem que...fa por! No era aquell el nostre dia? No tocava? No ho
sé pas... però clar, després sents dir això...i en fi, ja no saps què
pensar! O si... però de moment no he trobat resposta: a qui beneficia que
apaguis el mòbil a una benzinera????

De moment, em reservo el dret de treure espurnes :-)

Josep