To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, July 03, 2006 4:17 PM
Subject: [Internauta] Lisboa i fotografies en vol (Era:Mundial 2006)

Ui, però atenció amb la companyia amb que ho fas, perque encara us ficarien en algun lio. Com que les normes diuen que "per evitar possibles interferències
amb els equips de navegació, està prohibit l'ús d'aparells electrònics a
les fases d'enlairament i aterratge". I clar, com que les normes ho diuen,
doncs... es possible que us cridin l'atenció per aquest fet... Per sort, hi han companyies que no et diuen res per això.