> -----Missatge original-----

> De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:internauta-

> [EMAIL PROTECTED] En nom de [EMAIL PROTECTED]

> Enviat: lunes, 03 de julio de 2006 16:17

> Per a: llista@internauta.net

> Tema: [Internauta] Lisboa i fotografies en vol (Era:Mundial 2006)

> Ui, però atenció amb la companyia amb que ho fas, perque encara us ficarien en

> algun lio. Com que les normes diuen que "per evitar possibles interferències

> amb els equips de navegació, està prohibit l'ús d'aparells electrònics a

> les fases d'enlairament i aterratge". I clar, com que les normes ho diuen,

> [...]

I els rellotges de polsera, no son electrònics....? perquè no ens els fan apagar? O treure la pila....?

Una agenda electrònica no té cap element que pugui generar cap guspira........en teoria........

....encara que ja vareu veure a l'Absurd Diari com es crema un portàtil..............

(jo m’estimo més anar en cotxe tot i les estadístiques....)

Salut