Ens alegrem de que estiguis be.
Mol fort tot plegat. I en un moment en que hi ha molta cosa focalitzada sobre Valencia.
@veure

----- Original Message ----- From: "laura" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, July 03, 2006 10:34 PM
Subject: Re: [Internauta] Accident a Valencia

hola Pere i resta de companys!

estic be, per fortuna he anat a la facultat hores abans de l'examen q
tenia avui a les 3 de la vesprada, sino no haguera arribat a temps amb
el folló q s'ha montat. M'he passat tot el dia fora de casa i només he
pogut sentir les noticies de les radios abans de les 3, de despres no
se res, q en sabeu? (es poden mirar les fotos dels diaris digitals
sense morir-se dels susto? :S

Salutacions i abraçades fortes a tots

Laura