To: <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, July 04, 2006 12:42 AM
Subject: [Internauta] Google Paisos Catalans

Hola a tothom,

Ara feia just uns dies que no escrivia res a la llista, així que aprofito
per saludar a tothom.

Algú ha sentit alguna cosa referent a aquesta notícia? :
http://www.levante-emv.es/secciones/noticia.jsp?pIdNoticia=209460&pIdSeccion
=9&pNumEjemplar=3201

La notícia diu unes coses bastant inconexes i falses... i sembla que el que
la escriu és bastant ignorant.

Jo pel que a mi respecte no en tinc cap noticia relacionada amb cap
denúncia...
La plana que comenta www.nitium.com/googlecat fa anys que la tinc penjada
-com segurament ja sabeu- i mai hi ha hagut cap problema ni incident en
aquest sentit.

Sí que van haver-hi diverses persones que van "copiar" la meva "còpia" de
Google, i em va semblar molt bé. Pel que veig, els darrers en fer-ho van ser
aquests de dominis.ppcc.cat.

Únicament fa uns quants dies vaig rebre un amable correu -que evidentment
vaig ignorar- que deia:

"Os van a meter un puro economico Google que os vais a cagar.
HIJOS DE PUTA.
Alicante no es Cataluña.
Alicante es ESPAÑA."

Ara veig que alguna relació deu haver-hi. Si algú en sap alguna cosa al
respecte que no deixi d'avisar-me,

Ferran Jordà