Binali Yıldırım bir yılı aşkın süredir, temsilcilik, hizmet belgesi
zorunluluğu ve vergilendirmeden bahsediyordu. Hatta bir noktada öyle oldu
ki; YouTube'un sanki içerdiği videolar yüzünden değil, vergi vermediği için
cezalandırdığını düşünmeye başlamıştık. Bugün itibariyle bu argümanlar bir
kenara itildi ve videolar kalktı, yasak kalkabilir dendi. Size tuhaf
gelmiyor mu? Bayram değil, seyran değil, amcam beni niye öptü gibi bir durum
var :)

Gerçi yazarken aklıma bir ihtimal daha geldi. SuperOnline harıl harıl fiber
döşüyor. Emin olmamakla birlikte Telekom'un da 2011 ile birlikte  bu işe
soyunması olası. Yüksek hız gerektirecek sitelerin var olması işlerine
geldiği için mi sansürler esnetildi dersiniz?

Son olarak Internet yasaklarının zirve yapması sağlayan yasalar, bu hükümet
döneminde çıkartıldı. Mahkemenin takdiridir demek çok doğru gelmiyor.

http://www.cagataycebi.com