On Tue, 2 Nov 2010 14:29:34 +0200, Mert Hakkı Bingöl
 <mertbin...@gmail.com> wrote:
> Merhaba,
>
> Benim merak ettiğim bir şey var. Bu aşağıdaki maddelerin
> kapsamına nasıl karar veriliyor? Tamamen kişisel görüşlere
> dayanır bu kadar yuvarlak sözler. Bir yerlerde tanımı var mı
> bunların?

 Kanun(lar)da ve yönetmeliklerde belirtiliyor. Ayrıca 5651 metnini
 dikkatli okursanız TCK'nın ilgili maddelerine atıf yapılmış vaziyette.

 Özellikle de:

> 8 yaşında, bale yapan bir kızın eteğini sansürleyen bir zihniyet
> de yaşıyor bu ülkede. İstismar derken?

 Birleşmiş Milletler Çocuk Hakları Sözleşmesinde açıkça tanımı yazıyor.
 (bkz. Anayasa m.90)

>   Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar
> Ne gibi mesela? Ne yapınca suç oluyor? Atatürk ile ilgili
> karikatür bile çizilmemesi lazım bu ülkede o zaman?

 bkz: http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/956.html
 Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar Hakkında Kanun.

--
 Samed Beyribey