Proxy icin squid, raporlama icin, sarg, veya ucretli sawmill
2008/12/19 akin.temel <[email protected]> > > Selam , > > Sistemimizde bir proxy server kurmak ve loglarının tutulması raporlanması > gerekmektedir. Bu sistem için önereceğiniz hangi programlar vardır.Sistemde > proxy sununcuyu kullanacak kişi sayısı ortalama 120 olacaktır. > > Saygılarımla > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
