Ali E.İMREK @ 19-12-2008 14:53:
> Squid neredeyse tek seçenek ama neden squid kullanan Endian veya ipCop
> gibi bu işleri hazır yapan dağıtımları önermiyorsunuz onu merak ettim,
> benim bilmediğim bir dezavantajı mı var bu dağıtımların. Çünkü squid'i
> kurup konfigüre etmesi biraz tecrübe istiyor.
> 
> Bence özel ihtiyaçlarınız yoksa proxy dağıtımlarına bakın, loglamayı
> hepsi yapıyor zaten.

bir çok sistem yöneticisine yeterince esnek gelmiyor muhtemelen. mesela
endian bildiğim kadarı ile freebsd üzerine kurulu geliyor, yani ubuntu gibi
kullanımı çokta basit değil derinlemesine bir conf yapılacaksa.

-- 
Omer Barlas
[email protected]

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap