Tesekkur ederim, su anki kurulumumda PHP Fast CGI kurulu degil. Yeniden bir php derlesem var olan apache-php kurulumunu ettkiler mi acaba?
Saygılar ----- Original Message ----- From: A.Gurcan Ozturk To: [email protected] Sent: Thursday, December 18, 2008 5:42 PM Subject: [Linux-sunucu] Re: Lighttpd ve PHP Cok yogun calisan web sunucularimizda biz, PHP icin lighttpd-fcgi, grafikler icin ise lighttpd kullaniyoruz. 2008/12/18 OKAN <[email protected]> Lighttpd 'yi statik içerikleri sunmak için kullanıyorum, PHP ise hala apache ile calisiyor. Bir makinamkda Lighttpd ve PHP yi beraber kullanmak istiyorum (1 projenin 2 sitesi yayınlanacak) Bu konudaki goruslerinizi alabilir miyim? Apache'yer gore daha yuksek performans alabilir miyim? Kurulum icin dokuman paylaşabilir misiniz? Saygılar OKAN _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu ------------------------------------------------------------------------------ _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
