Selam .. Öncelikle cevaplarınız için çok teşekür ederim.Evet proxy sunucu olarak Squid olacak.Peki bunun için donanım olarak ne kadarlık bir cpu ve nekadarlık bir ram ihtiyacı olacaktır.Kullanacak kişi sayısı ortalama 120 olacaktır.
Saygılarımla -----Original Message----- From: Omer Barlas <[email protected]> To: [email protected] Date: Fri, 19 Dec 2008 15:20:14 +0200 Subject: [Linux-sunucu] Re: Proxy server ve Raporlama Ali E.İMREK @ 19-12-2008 14:53: > Squid neredeyse tek seçenek ama neden squid kullanan Endian veya ipCop > gibi bu işleri hazır yapan dağıtımları önermiyorsunuz onu merak ettim, > benim bilmediğim bir dezavantajı mı var bu dağıtımların. Çünkü squid'i > kurup konfigüre etmesi biraz tecrübe istiyor. > > Bence özel ihtiyaçlarınız yoksa proxy dağıtımlarına bakın, loglamayı > hepsi yapıyor zaten. bir çok sistem yöneticisine yeterince esnek gelmiyor muhtemelen. mesela endian bildiğim kadarı ile freebsd üzerine kurulu geliyor, yani ubuntu gibi kullanımı çokta basit değil derinlemesine bir conf yapılacaksa. -- Omer Barlas [email protected] _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu [http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu]
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
