Zaten istenen, hosting olayının ISP'ler üzerinde tutulması.Yani bunu bence
telekom direk söylemesede direk olarak destekliyor.Ancak Türkiye'deki
ISP'ler çok fazla fiyat istiyorlar.Çok az fiyata yaparız diyenlerde zaten
bugün var yarın yok şirketler.Geriye yurt dışı kalıyor, o da uzak olduğu
için mail al-ver, www server olayları v.s. hem yavaş oluyor hemde boşuna
telekom'a yük bindirilmiş oluyor.Hem benim kendi sunucum varken neden
dışarıda birilerine bağımlı olayım, bunun kullanıcı sınırı var, hat kotası
var, disk kullanımı var.Birde hosting yapan yerler sistemi kapar açar,
siler, bir daha yükler, napalım kardeşim yedeğinizi alın, sistemi yeniledik
bir daha ftp ile yükleyin der, bunlar olan şeylerdir hep.

On Tue, 26 Jan 2010 14:39:14 +0200, Mucibirahman İLBUĞA
<[email protected]> wrote:
> Omer Barlas yazmış:
>> Fahri Sak @ 26-01-2010 14:21:
>>   
>>> Aynı problemi bende yaşıyorum.
>>> Ve hala çözüm bulamadık header ı da herşeyide sizlere
>>> göndermiştim.sanırım kimse bir çözüm yolu bilmiyor bu durumla ilgili
>>>     
>>
>> ben web sitelerimi tutan sunucu üzerinden relay ediyorum, bulabildiğim
>> en
>> mantıklı çözüm bu oldu.
>>
>>   
> Selamlar,
> Bence de ülkenin internet erişim kabiliyeti bu ölçülerde iken en 
> mantıklı çözüm hem siteyi hem de postaları dışarıda tutmak.
> 
> Kolay gelsin,
> Mucip:)

-- 
Barkom Bilgisayar Mail System

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap