Zaten istenen, hosting olayının ISP'ler üzerinde tutulması.Yani bunu bence telekom direk söylemesede direk olarak destekliyor.Ancak Türkiye'deki ISP'ler çok fazla fiyat istiyorlar.Çok az fiyata yaparız diyenlerde zaten bugün var yarın yok şirketler.Geriye yurt dışı kalıyor, o da uzak olduğu için mail al-ver, www server olayları v.s. hem yavaş oluyor hemde boşuna telekom'a yük bindirilmiş oluyor.Hem benim kendi sunucum varken neden dışarıda birilerine bağımlı olayım, bunun kullanıcı sınırı var, hat kotası var, disk kullanımı var.Birde hosting yapan yerler sistemi kapar açar, siler, bir daha yükler, napalım kardeşim yedeğinizi alın, sistemi yeniledik bir daha ftp ile yükleyin der, bunlar olan şeylerdir hep.
On Tue, 26 Jan 2010 14:39:14 +0200, Mucibirahman İLBUĞA <[email protected]> wrote: > Omer Barlas yazmış: >> Fahri Sak @ 26-01-2010 14:21: >> >>> Aynı problemi bende yaşıyorum. >>> Ve hala çözüm bulamadık header ı da herşeyide sizlere >>> göndermiştim.sanırım kimse bir çözüm yolu bilmiyor bu durumla ilgili >>> >> >> ben web sitelerimi tutan sunucu üzerinden relay ediyorum, bulabildiğim >> en >> mantıklı çözüm bu oldu. >> >> > Selamlar, > Bence de ülkenin internet erişim kabiliyeti bu ölçülerde iken en > mantıklı çözüm hem siteyi hem de postaları dışarıda tutmak. > > Kolay gelsin, > Mucip:) -- Barkom Bilgisayar Mail System _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
