Aslında çok basit bir nedeni var, o da Telekom dynamic ve static ip'leri aynı gruptan verdiği için büyük olasılıkla sizin ip'nin komple segment olarak spamlist kabul edilmiştir.
On Tue, 26 Jan 2010 07:33:28 +0200, Omer Barlas <[email protected]> wrote: > Ayberk BIGAC @ 26-01-2010 02:35: >> Kendi ofisimizde Postfix ile e-posta gönderimi yapmaya başladık ama >> nedendir bilmiyorum gmail yahoo gibi yerlere maillerimiz ulaşmıyor.Ters >> DNS kayıtlarımızda yapıldı.Neden olabilir fikri olan arkadaşlar >> açıklayabilirse sevinirim… > > geri dönen maillerde neden spam'e düştüğüne dair bir şeyler vardır > mutlaka, > header kısmını incelediniz mi? > > -- > Omer Barlas > [email protected] > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu -- Barkom Bilgisayar Mail System _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
