Ayberk BIGAC @ 26-01-2010 02:35: > Kendi ofisimizde Postfix ile e-posta gönderimi yapmaya başladık ama > nedendir bilmiyorum gmail yahoo gibi yerlere maillerimiz ulaşmıyor.Ters > DNS kayıtlarımızda yapıldı.Neden olabilir fikri olan arkadaşlar > açıklayabilirse sevinirim…
geri dönen maillerde neden spam'e düştüğüne dair bir şeyler vardır mutlaka, header kısmını incelediniz mi? -- Omer Barlas [email protected] _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
