merhabalar,

squid kurulumu yaptim ve bunu active directoryde ldap sunucusu ile
konusturuyorum. kullanici eger domainde ise domain kullanici adini ve
sifresini kullanaraktan internete cikabiliyor. sunu yapmak mumkunmudur;

kullanici bilgisayarinda domain kullancisi ve sifresi ile oturum acacak
internete girmek istediginde karsina kullanici adi ve sifresi gelmeden
oturum actigi domain kullanicisi ile internete girebilecek. domainda
olmayan bilgisayarlardan kullanicilarda interneti kullanamiyacak bilgisayar
domainde olmadigi icin.
mevcut durumda kullanicinin bilgisayari domainde olsada olmasada squid
kullanici adini ve sifre donduruyor. kullanici adi ve sifresini giren giren
domain kullancisi bilgisayari domainde olmasa bile internete girebiliyor
bunu istemiyorum.

fikir verebilirmisiniz?