Yalnız ben bu kerberos ya da ntlm yetkilendirmesini yapmayı başaramıdım

//Squid.conf içeriği

Standart konfigurasyon dosyasının içine sdce 3 satır ekliuotum

external_acl_type ali ttl=10 children=5 %LOGIN
/usr/lib/squid/wbinfo_group.pl
acl AuthorizedUsers proxy_auth REQUIRED
http_access allow all AuthorizedUsers

Syslog'ta bu yazıyor ..

Jan 15 23:10:43 ubuntu kernel: [16916.343365] init: squid main process
(12805) killed by KILL signal
Jan 15 23:10:46 ubuntu squid[15135]: Bungled squid.conf line 277: acl
AuthorizedUsers proxy_auth REQUIRED
Jan 15 23:10:46 ubuntu kernel: [16919.137633] init: squid main process
(15135) terminated with status 1

Herşey hazır DC tarafında wbinfo -u ile kullanıcıları görebiliyorum ve ya
grubları wbinfo -t ile test başarılı. 1 aydır bununla uğraşıyorum :) sanırım
1 ay daha gerekli biraz daha araştırıyım.