> Ugh, mumkun.  Linkleri okuyun uygulayin.  Dedigim gibi cok kullanilan
> bir yontem.  Genelde isletmelerde windows kullanicilar ister istemez
> oluyor.
> Bunlarin basinda da illa birkac DC oluyor.  Kisitlama getirilmese bile,
> kayit altinda olmasi icin squid'e kerberos ile kimlik dogrulamasi
> yaptirip
> (nasilsa son kullanici icin transparent) nete cikis vermek cok
> kullanilir.

Verdiğiniz bilgiler için teşşekür ederim eray hocam . Yarın tekrar
denicem. Peki TMG tarafında benim bahsettiğm işlem nasıl gerçekleşiyor bu
noktada NTLM auth kullandığı için olabilir mi ? Misal x kullanıcısı kendi
bilgisayarında oturum açtı. Arada bir bizim TMG sapıtır kullanıcı adı ve
şifre sorar (bunada gerek yok network üzerindeki şifreleri sil diyincede
şifre isritor zaten )nbu noktada internete çıkışı olan bir user'ın şifre
ve kullanıcı adını yazdığımda kişi bu kullanıcının yetkileri ile internete
çıkabiliyor. ( o kadar zeki kullanıcılarımız yok allahtan :) ) TMG'yi
kurarken Integrated authenticate seçtik .

iyi çalışmalar

Fri, 13 Jan 2012 22:43:19 +0200 tarihinde Eray Aslan
<eray.as...@caf.com.tr> şöyle yazmış:

--
//selametle

http://www.hasanakgoz.com