Evet eksik yapıştırmışım squid.conf dosyasını sorunu şu şekilde çözdüm normalde benim yazdığım yetkilendirme satırı

auth_param ntlm program /usr/lib/squid/ntlm_auth --helper-protocol=squid-2.5-ntlmssp

şeklinde başlıyordu sistemde nltm_auth dosyası bir yerde daha bulunuyordu

/usr/bin/ntlm_auth

/usr/lib/squid/ntlm_auth yerine yukardaki satırı yazdım herhangi bir sorun olmadan yetkilendirmeyi yaptım. Bu iki ntlm_auth programı aradındaki fark nedir ? ya da squid'e ait olan sorunlumudur ?crash olan bu dosyaydı.

Mon, 16 Jan 2012 00:51:24 +0200 tarihinde Gurcan Ozturk <gur...@gurcanozturk.com> şöyle yazmış: