Merhabalar,

Linux redhat apache uzerinden bir klasoru dısarıya yayın yapıyorum, klasor
içerisinde pdf dosyalarım mevcut. Tam olarak yapmak istediğim klasor linki
girildiğinde içerisindeki pdf dosyalarının goruntulenmemesi sadece klasor ile
birlikte ilgili dosya linkini verdiğimde ilgili dosyaya erişim olması
gerekiyor. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.

http://xxx.com/medline/2016  --> linkini verdiğimde içerisinde bulunan pdf
dosyalarının goruntulenmemesini istiyorum
http://xxx.com/medline/2016/54DD13D8-65FA-4559-A120-F9D1936DC19E.pdf --> klasor
içerisinde bulunan pdf dosya ismi ile birlikte girmek istediklerinde ilgili
linkin açılmasını istiyorum. Bu klasor içerisinde binlerce pdf dosyası mevcut
hangi dosya ismi verirlirse sadece o dosyayı goruntuleyebilmeleri gerekiyor.

apache2.conf dosyasındaki tanım
#<Directory /var/www/>
<Directory //ftp/var/www/medline/>
        Options Indexes FollowSymLinks