Options -Indexes FollowSymLinks

İyi çalışmalar.
Samed YILDIRIM

17.10.2016, 10:55, "Zekeriya YELTEPE" <zekeriya.yelt...@arkas.com.tr>:

Merhabalar,

Linux redhat apache uzerinden bir klasoru dısarıya yayın yapıyorum, klasor içerisinde pdf dosyalarım mevcut. Tam olarak yapmak istediğim klasor linki girildiğinde içerisindeki pdf dosyalarının goruntulenmemesi sadece klasor ile birlikte ilgili dosya linkini verdiğimde ilgili dosyaya erişim olması gerekiyor. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.

http://xxx.com/medline/2016  à linkini verdiğimde içerisinde bulunan pdf dosyalarının goruntulenmemesini istiyorum

http://xxx.com/medline/2016/54DD13D8-65FA-4559-A120-F9D1936DC19E.pdf --> klasor içerisinde bulunan pdf dosya ismi ile birlikte girmek istediklerinde ilgili linkin açılmasını istiyorum. Bu klasor içerisinde binlerce pdf dosyası mevcut hangi dosya ismi verirlirse sadece o dosyayı goruntuleyebilmeleri gerekiyor.

apache2.conf dosyasındaki tanım

#<Directory /var/www/>

<Directory //ftp/var/www/medline/>

        Options Indexes FollowSymLinks