Selam,

Linki inceleyebilirsiniz.

http://linuxadmin.melberi.com/2015/04/either-all-options-must-start-with-or.html

On 17-10-2016 11:31, Zekeriya YELTEPE wrote:

İlgili değişikliği yaptığımda bu satıra kızıyor. Yanlış karaktermi giriyorum acaba boşluk veripte denedim yine olmuyor.

<Directory //ftp/var/www//medline/>

*Options -Indexes FollowSymLinks*

AllowOverride None

Require all granted

./apache2 start

* Starting web server apache2

*

 * The apache2 configtest failed.

Output of config test was:

AH00526: Syntax error on line 166 of /etc/apache2/apache2.conf:

Either all Options must start with + or -, or no Option may.

Action 'configtest' failed.

The Apache error log may have more information.

Zekeriya Yeltepe

Arkas Holding A.Ş.

Sistem Uzmanı

Tel +9(0216)5600000