На  2.VI.2004 в 19:48 (+0300) часа Peter Pentchev писа:

> Васил Колев ми подхвърли вчера вечерта, ще ти се стори свястна: на
> http://devel.ringlet.net/sysutils/passwdif/passwdif.pl има малко
> скриптченце, което чете от стандартния вход три реда: username, old
> password, new password, след което проверява дали паролата на акаунта
> username наистина е old password и ако е, я променя на new password.

Да, това за съжаление решава проблема.  За съжаление, защото аз бях се
вече наканил да направя нещо което да бъде уеб-интерфейс към какви да
е команди (в конкретния случай ми трябва интерфейс и към gpasswd) и то
така, че да бъде полезно не само за мене -- т.е. аз правя първата
версия, пък после потребителите на Дебиан да му мислят за
усъвършенстване и security audit ;-).

Антон Зиновиев