В пт, 2006-03-24 в 23:38 +0200, Gggg ggg написа:
> здравейте,
> трябва ми малко хелп за реплициране на MySQL бази данни:
> нека предположим , че има 3 бази данни , до всяка една от тях има
> достъп различна група потребители.
> Целата ми е в крайна сметка всяка база да получи промените на другите
> 2 и да даде своите в резултат на което да имаме 3 еднакви бази след
> края на всяка репликация.
> варианти за синхронизация има много , а и може да се напишат
> сравнително лесно с код, но това което ми трябва е репликация.
> прочетох почти всичко от документацията на MySQ 5.1 и разбрах ,че
> [...]

Всъщост, има един вариант - да ги зациклиш в кръгче 1->2->3->1, това би
трябвало да работи (ако имат уникално ID, могат да познават окга да не
приемат заявка), и това ще работи, но ще ти трябва много внимателно да
го тестваш (а и по принцип има неща, които репликацията не може да
предава вярно, има ги описани в документацията).