В сб, 2006-03-25 в 01:15 +0200, Gggg ggg написа:
> аз споменах 3 бази за да ми дадете принципно решение, но те съвсем не
> са 3 а са 11. ако ги зацикля по-скоро ще зацикля собствената си
> глава :-)

На един от openfest-овете Сале разказваше за подобна на твоята ситуация,
с едни невероятни цикли (няколко закачени еди за друг :) ). Мисля, че
може да стане, ако ти е възможно, купи си малко support от тях - имат
опит със всякакви извращения, а за това знам и че са го правили :)