On Sunday 02 April 2006 14:00, Огнян Кулев wrote:
> Gggg ggg написа:
>
> Има ли някаква причина да не разгледаш какво може да се направи с
> PostgreSQL?
>
> http://www.edoceo.com/liber/db-postgresql-replication.php

Струва ми се че може да се направи с front-end. Нещо от сорта на
sqlrelay(макар че точно този софт все още не поддържа репликация).

Във всеки един офис инсталиш по един такъв дзвер, и му казваш модификациите да
ги дистрибутира, а търсенията да ги прави локално .. За съжеление обаче не
мога да ги препоръчам конкретен продукт ..