Deia en Benjamí,

> No només no s'aconseguirà la màxima difusió arreu, sinó que
> si no anem alerta potser tenim problemes que facin recular
> l'aconseguida.  Aquesta és la realitat.  A Mallorca.
>
> El que importa és la realitat i les meves «opinions
> personals» tenen l'objectiu de llegir-la i exposar-la.

La realitat és que fins ara no havíem rebut cap queixa sobre les quatre
barres (tot i les més de 70.000 còpies distribuides a les Balears), i en
canvi sí que hem rebut diverses queixes sobre les gavines (per ser un símbol
del PP). De gent certament irritada. Perquè potser el PP a les Balears no
crea rebuig, però a Catalunya sí, i molt entre els usuaris de SC.

Així doncs, potser que també adverteixis sobre aquest fet al teu bloc. No
utlitzar l'OpenOffice.org per dur elements del PP.

En tot cas, ja hem dit que apuntem la teva opinió, i tindrà el pes que li
pertoqui quan s'hagin de prendre decisions. Perquè a banda de la teva, hi ha
més opinions, lògicament.

> Com he dit, estic content que vulguis que voldria que aquest
> programa arribés arreu.

Jo no vull res. Jo procuro fer. Som diverses les persones que han fet
possible que centenars de milers de còpies de l'OpenOffice.org en català es
distribueixin arreu dels PPCC. Per tant, no estem parlant en termes teòrics.
Estem parlant en termes reals. Disposem de dades estadístiques de visites a
SC, nombres de CDs repartits, missatges d'usuaris, impressions personals,
reunions, errades més comunes al programa, utilitats i menús més utilitzats
pels usuaris, etc. I en funció del conjunt de dades de que diposem, es
prenen decisions. A banda del que pugui motivar a les persones que fan
possible això. Perquè si no hi ha motivació no es fa.

>També que tindreu en compte la
> qüestió de les banderes.  Però avui no basta, el problema és
> ara.  Què no es vol fer des de SC?  Caldrà mirar com es
> soluciona --jo no se com, ara mateix; el primer era
> aconseguir la forma aparentment més fàcil.

En Jesús ja t'ho ha explicat. Afegeixo que quan s'han de distribuir desenes
de milers de còpies en CD, gairebé sempre s'han fet builds específiques. De
builds, en Jesús en fa gairebé contínuament. Per tant, el dia que alguna
administració pública, empresa privada, o intermediari de les Illes Balears
vulgui fer això, nosaltres estarem encantats d'adaptar al màxim el producte,
dins de les nostres possibilitats (això és voluntariat, no una empresa
privada). És el que s'ha fet sempre.

Per la meva banda dono per tancat aquest tema.

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces

  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/

              Adheriu-vos-hi