El Jueves, 3 de Junio de 2004 00:19, Àlex García Martín escribió:
>  Jesús Corrius escribió:
>
>  Sí. És una opció, però potser és massa complicat per segons quins usuaris.
> Què et sembla posar per defecte les dreceres del Word en castellà a
> l'OpenOffice.org en català?

No problemo... Adjunto la llista de combinacions de tecles [1], és molt
llarga... n'hi ha algunes que ni les coneixia, i bé que haguessin anat en el
seu moment... :-)))

[1] obtingut sense windows, Wine per executar el Word i xchm per llegir l'Ajut
del programa :-)

Bé... i aixó em sembla que només es del Word... faltarien les de l'Excel.
Bufff...

Veig que aquest tema va una mica per lliure, ¿no?, doncs a la versió espanyola
de l'OOo, el Ctrl+B, per exemple, et fa el doble subratllat; per fer la
negreta, ho fa Ctrl+N.

Adjunto la configuració del teclat de l'OOo per si et serveix d'alguna cosa.
Igual ja està gairebé com el que desitjes.  (Ummm.... veig que és ben difícil
d'interpretar a ull, amb aquests slot:nnnn qué ves a saber d'on surten...
algún dia m'has d'explicar com cony es compila l'OOo)  :-))

<spam personal>
Si sabeu d'alguna feina de profe d'ofimàtica, encara que sigui MS-Office,
(puaggghhh!) passeu-me la referència, que estic desesperaillo...  :-(((
</spam>

Salut,

--
Ismael Fanlo