El dt 16 de 05 del 2006 a les 17:32 +0200, en/na Benjamí Villoslada va
escriure:
> A Dimarts 16 Maig 2006 17:19, Josep Puigdemont va escriure:
>
> Correcte, però *avui* i *oficialment*, el d'un territori només.

No em referia pas a la senyera catalana, sinó a les quatre barres. Sigui
amb un distintiu o altre, les quatre barres són un símbol comú a tots
els territoris catalanoparlants.

>   Es vol o no
> que l'OOo tengui el mínim de problemes per a impulsar-lo des de *totes* les
> administracions de *tots* els territoris?

Crec que no costa res demanar a l'administració que toqui si això és cap
problema.

/Josep

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/