En/na Joaquim Perez ha escrit:
Jordi jo estic fent un full de càlcul amb les proves de totes les funcions

en vaig enviar una primera versió.

tal com posava en el full, la majoria d'errors està en l'ajuda
contextual, de la fórmula.

A part d'algunes fórmules que estan mal traduïdes.

Quines fórmules? T'ho dic perquè això es va mirar en molt carinyo.

Aleshores què voleu que en faci de la versió actual del full que estic fent ?
M'espero, us el passo, l'acabo, ... ?

En en el nostre pedaç hi ha la descripció de moltes fórmules arreglades. Pots mirar que el tu volies suggerir no estigui ja solucionat?

Gràcies,

Jordi,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/