Deia en Quim,

> Hola
>
> els altres dos casos que tinc apuntats són més lleus:
>
> bdextreu i arrodm
>
> bdextreu, hauria de dir-se bdbusca, ja que és la funció que
> fa aquesta fórmula

La funció no cerca un valor únicament, sinó que cerca un valor a una base de
dades i el posa a un full de càlcul. És a dir, extreu un valor d'una base de
dades al full de càlcul. Això només en una ullada ràpida a l'ajuda.

> i arrodm, fa el mateix que arrodmultinf i arrodmultsup per
> tant seria millor que es digués arrodmult.

Et pot donar el mateix, però totes aquestes són funcions diferents, i per
tant no es poden dir igual:

http://www.softcatala.org/wiki/Fórmules_OOo_2.0

Mira't l'explicació de cada funció.

Per a les funcions, mireu-vos com a mínim l'ajuda EN ANGLÈS (i no pas
l'explicació curta de Ctrl+F2). L'ajuda en espanyol no fa més que embolicar
la troca...

Salut,

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces

  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/

              Adheriu-vos-hi