Hola Jesús,

> És important tenir en compte que aquesta serà la versió que portaran
> la majoria de noves distribucions de GNU/Linux com és el cas d'Ububtu
> i Fedora i que per tant, és important deixar la traducció el millor
> possible.
> Les mala notícia és que haig de pujar les cadenes al CVS
> d'OpenOffice.org abans del dia 18 de gener. O sigui que tenim poc
> temps.

Jesús,

Del que he vist no hi ha moltes coses. Jo estic fent tots els que tenen menys
de 10 cadenes i un que és una mica més gran el po/scp2/source/ooo.po. Jo tinc
exàmens aquests dies o sigui que no puc dedicar-me gaire més.

Del que he vist jo, només quedaria algú que enllestís aquest:

po/desktop/source/deployment/gui.po

Tots aquests fitxers haurien de passar per la llista un cop traduïts per poder
ser revisats ja que són canvis importants i molt visibles.

Sí, però fes commit dels canvis. Si s'han de canviar, es canvia
després. Així tinc la última versió al SVN. Prefereixo treballar així
perquè tenim molt poc temps.

Els canvis són petits perquè no he integrat l'ajuda nova. Ens trobarem
molts canvis a l'hora de fer l'ajuda final.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/