Hola Reyner,
Te mando el codigo, espero que te sea lo que necesitas.
Css:
#contenedor{
 width:95%;
 background-color:#CCCCCC;
 padding:0.5em;
}
.contenido{
        background-color:#666666;
        color:#FFFFFF;
        font-family:"Trebuchet MS";
        padding:0.5em;
        margin-bottom:0.5em;
        font-size:0.8em;

}
Html:
Si meliora dies, ut vina, poemata reddit, scire velim, chartis pretium quotus
arroget annus. scriptor abhinc annos centum qui decidit, inter perfectos
veteresque referri debet an inter vilis atque novos? Excludat iurgia finis,
"Est vetus atque probus, centum qui perficit annos." Quid, qui deperiit minor
uno mense vel anno, inter quos referendus erit? Veteresne poetas, an quos et
praesens et postera respuat aetas?

Saludos

Maite Ezkane Capalleja Bilbao
Departamento de Innovación