--- [EMAIL PROTECTED] wrote:
 ... dikarek....

> Aneh nya saya tahu persis ahli kitab yb juga
> mengakui kedua hal diatas tp
> apkaah kalu menurut definisi itu termasuk kafir?

  ... Nan mangaku ko baa  ni Ben ?.
Mangaku di muluik sajo ?. sudah tu, konsekwensi
dari pengakuan tu ndak ado ?.... ndak amuah do tu.
Kalau inyo mangaku, konsekwensinyo dibaconyo qur-an
tu, diparatiannyo apo isi kandungannyo dan dikarajokan
apo nan disuruahnyo. Baitu nan mangaku.
Sahinggo inyo akan basuo di ayat
"Innaadiiin 'indallaaahil Islam".
Inyo akan basuo beko,
"sesungguhnya telah kafirlah orang yang mengatakan
Allah itu salah satu dari tiga".
Inyo akan basuo beko,
"Orang yang beriman itu ialah orang yang beriman
kepada Allah dan mengikuti nabi ini (Muhammad saw)".
  Kalau inyo mangecekkan inyo ahli kitab, tapi inyo
masih bapacik jo ajaran inyo, dan ndak peduli jo isi
Qur-an, itu namonyo alun mangaku lai tu ni Ben,
makonyo mereka masih kafir alias kapia. Inyo
ma-ambok-ambok ni Ben se nyo tu.
Sabab baa mangko ahli kitab ko agak ditinggikan
sangenek
dalam Qur-an dari kapia nan lain-lain ?. Dek karano
Islam nyo ahli kitab cuma saketek syarat sajo yakni
"mengakui kerasulan Muhammad saw", otomatis inyo
Islam.
Tapi arati pangakuan tu tantu sarupo nan di ateh tadi.

> Tapi yg anehnya Muslim yang tidak bermoral Islam, dg
> chiri spt yg saya
> sebutkan pada
> email terdahulu, tidak kita sebut kafir.
>
> Jadi baa pulo bedo nyo ko?

 Ni Ben, urang Islam nan ba akhlak buruak, masih
disabuik urang Islam. Tapi mereka lebih baik daripado
urang-urang nan indak Islam, sebab mereka mengakui
Allah  dan kerasulan Muhammad saw., mereka hanyo
disabuik fasiq, dan nantik dihukum di narako, artinyo
mereka walupun antah bara juta tahun kemudian akan
masuk sorga juga.
Kalau urang lah Islam ni Ben, maajak ka nan elok, alah
labiah mudah daripado urang nan indak Islam. Dan itu
adolah karajo awak, itu guno da'wah.
  Jan awak bapikia sarupo, ... elok lo urang japang ko
ndak aaa... elok bana padahal nyo kapia,... ndak takah
urang awak do, parangai cingkahak, padahal Islam. Jan
awak sempat bapikia takah itu. Seharusnya awak
bapikia,
... aah sayang urang Japang ko ndak Islam, kalau
mereka Islam tentu lebih baik lagi. Dan syukur urang
awak ko lah Islam, kalau ndak Islam, tantu labiah
cingkahak pulo
parangainyo lai.... baitu ni Ben.
  Aratinyo, 'aqidah ko nan utamo dulu, baru nan lain.
Nabi diturunkan ke dunia untuak memperbaiki akhlak
manusia, tapi nan 13 tahun diperjuangkan di Makkah nan
paliang utamo dulu adolah 'aqidah. Maknanyo iko kunci
sagalo-galonyo ko ni Ben. aaa... co itu mangaji...

Wassalam

St. Sinaro